Atelier Wizerunku Magdaleny Andler AWMA

ANALIZA KOLORYSTYCZNA

Kolory bardzo mocno na nas oddziałują, potrafią obniżyć ciśnienie krwi, pobudzić do działania, czy wzmóc apetyt. Właściwa kolorystyczna diagnoza sprawia, że wyglądamy młodo i świeżo.  Świadomość swojego kolorytu własnego i umiejętność doboru garderoby w kolorach harmonizujących z typem urody i dobranych do okoliczności, co daje nam potężne narzędzie.

Analiza kolorystyczna wykonywana jest za pomocą specjalnie wyselekcjonowanych kolorowych chust, które po przyłożeniu blisko twarzy oddziałują z naszym kolorytem. 

Po usłudze otrzymujesz Swój Indywidualny Karnet Kolorów.

Stosuję mój AUTORSKI SYSTEM WYBORU OPTYMALNYCH BARW 


KORZYŚCI:

  • Określenie kolorytu własnego i przynależności do grupy kolorystycznej oraz dobór idealnych odcieni do typu urody
  • Świadomość oddziaływania psychologicznego barw
  • Opracowanie osobistego karnetu kolorystycznego

ANALIZA ONLINE

Ocenić Twój koloryt własny , przynależność do grupy kolorystycznej i idealnie pasujące barwy możemy również zdalnie.

 

Na podstawie przesłanych według wskazówek  fotografii otrzymasz wielostronicowy  INDYWIDUALNY SKRYPT KOLOTYSTYCZNY.

Będą tam opracowane Twoje idealne barwy-garderoby , włosów czy pomadek. Dowiesz się jaką temperaturę i nasycenie powinny mieć Twoje idealne kolory oraz jakie połączenia barw wydobędą Twoje naturalne piękno. 

ŚLUBNA ANALIZA KOLORYSTYCZNA

Unikalna usługa dla przyszłych par młodych, które nie mają jasno sprecyzowanej wizji dekoracji swojego ślubu, lub mają problem z dopasowaniem wszystkiego w spójną całość. Analiza ta pomoże dopasować odpowiednie kolory do typu urody :
– biel sukni ślubnej oraz koszuli i  garnituru
– kolory przewodnie- bukietu, dodatków i wystroju kościoła czy sali.

Dostaniecie gotowe inspiracje oraz wzornik kolorów, dzięki któremu- dekoratorzy, floryści czy cukiernicy sprawnie dobiorą kolorystykę.

BIZNESOWY PROFIL KOLORYSTYCZNY

Komponując kolorystykę firmy- wystrój, gadżety reklamowe czy logo, nie zdajemy sobie sprawy jak ogromną moc mają kolory.

Jak wpływają na nas samych i jak możemy świadomie manipulować otoczeniem poprzez odpowiednie ich użycie.

 

Ta usługa  ma na celu stworzenie profilu kolorystycznego, zgodnego z oczekiwaną reakcją u Twoich potencjalnych odbiorców.

Może być rozszerzeniem znanej już ANALIZY KOLORYSTYCZNEJ lub samodzielną odrębną usługą.

Wyodrębniamy kolory odpowiednie do profilu Twojej działalności, odpowiednie do wystroju wnętrz, logotypów i Twojego wizerunku, tak by całość była spójna i jasna w przekazie.